מי אנחנו?

אקסטרה מייל היא חברה שבבסיסה עומדת האמונה שעם הכלים הנכונים, ותמיכה מתמדת- עסקים יכולים לפרוח. החברה מספקת ללקוחותיה מענה בכל תחומי האדמניסטרציה, מזכירות וניהול המשרד- מרחוק, בסטנדרטים גבוהים, זמינות מירבית ותוך כדי התחשבות מוחלטת בצרכי הלקוח.

בעולם של היום, כשהכל מתקדם ומשתנה כל כך מהר, אנחנו דואגים להיות מקצועיים, מעודכנים ולשמור על טובת לקוחותינו.

ומי אני?

'את רוצה להישאר מזכירה כל חייך?'

ככה זה התחיל, משאלה קטנה שאבא שלי הציג בפניי. אבא שלי לא ציפה לתשובה, הוא פשוט אוהב לגרום לי לחשוב קדימה.

בשלוש השנים הבאות, כל מה שיכולתי לחשוב עליו הוא: 'אני רוצה להיות מזכירה כל החיים?'

עד שבבוקר בהיר אחד החלטתי שאם יש משהו שאני מאוד אוהבת לעשות, זה לעזור לאנשים, להכיר וללמוד תחומים שונים ומגוונים, זה מה שתמיד כיוון אותי בחיים.

החלטתי שמזכירה זה שם מאוד כולל להמון תפקידים והכל תלוי במה שאחליט לעשות עם זה.

בחנתי את המצב שבו אני נמצאת, הבנתי שמזכירה זה אדם שקם בבוקר בשביל לתת, לתמוך, לעזור, להקשיב, לכוון ולקדם. ברגע שהבנתי את זה, הבנתי שהתשובה שלי היא "כן, כל חיי אני רוצה להיות מזכירה". שם התפקיד לא משנה בכלל, תקראו לזה מזכירה, מנהלת משרד, עוזרת אישית, פקידה, עובד אדמיניסטרציה או כל שם אחר, אני אעשה תמיד את כל מה שאני יכולה בשביל לתמוך בכל מי שאני רק יכולה.

היות והתשוקה שלי בחיים זה להיות שם בשביל אחרים, פתחתי את אקסטרה מייל, בכדי שאוכל להיות שם בשביל כמה שיותר אנשים לתמוך בעסקים ולדאוג להם.

למדתי שמזכירה טובה ומתאימה יכולה לתת כנפיים לעסק.

אנחנו כאן בשביל שאתם לא תדאגו, אנחנו כאן כדי לתת לכם כנפיים.

סבינה בונדר, מנכ"לית Extra Mile

צרו קשר

ונשמח לחזור אליכם בהקדם